novell del 2.. haha

Jag har kommit på att Ica Flygfyren har bäst utbud på laktosprodukter och olika juicer. För om man vill ha något här så finns det inte eller så är det mycket dyrare.. Men men när jag nu flyttar så kommer jag att handla på Flygfyren :P även om jag bor i Elmsta. Fast lite sånna produkter finns fakriskt på Ica i Älmsta.


På tordagen gick jag upp ganska så tidigt. Kommer dock inte ihåg varför men så var det.. Sen åkte jag hem till Tomas. Jag åkte och köpte mat och lite mera vin. Haha, åkte ju in till Hallstavik och skulle hitta systemet och jag är ju inte van att vara där så jag frågade 2 äldre gubbar om vägen till systemet och dom förklarade så snällt och sen undrade som om jag var nyinflyttad, aa det är jag och log svarade jag. haha, kom på det sen att men va fan jag bor ju inte här, men men. Låt dom få tror det. Sen när jag kom tillbaka till pizzerian där jag hade parkerat bilen så satt en ev gubbarna kvar och han frågade om jag hittade något. haha ja det gjorde jag, sa jag tillbaka.

Var inne på macken också och köpte lite grejs också. Köpte bland annat en film som vi skulle ha tittat på sen senre på kvällen, men det blev inte så. Vi kollade på annat så den filmen finns kvar att se på. Sov kvar och sov faktiskt lite bättre denna gång. Men under tiden jag har varit på besök gick jag från att vara nästan frisk från förkylningen min ena brorsa gav mig till att få en rerun på den av Tomas. Men men I can live with it! *giggle* Kan ju säga det att det har gått åt en hel del halstabbletter och papper.




På fredagen tog vi det lugnt, gick en promenad med vovven och skrämde iväg en massa änder (ankor) i vassen.. haha.. Sen när vi kom hem så hade yngsta syrran kommit hem och vi gjorde inte mycket. Sen senare kom andra syrran hem och så kom Rosa. Senare på kvällen färgade jag håret på den älsta för den yngsta och Rosa hade åkt till sin nya gubbe. Vi hade jätte kul, jag gillar henne hon är rolig. Vi busade och skrattade. Sen åkte vi och käka i Hallstavik. När vi kom hem igen så sat vi och prata med Rosa och tiden gick.. haha när klockan var mellan 01 och 02 (kommer inte ihåg) så åkte jag.


På lördagen pysslade vi lite hemma hos Polly. Hon hade en kompis där som hon hade varit i Spanien med för några år sen. Hon var trevlig och rolig, tycker jag. :P Vi åkte och kastade kartongerna som möblerna hade kommit i sen så åkte vi och hadlade lite inför kvällen. För på kvällen skulle vi till Tobbe och hans landsställe. Så fixade vi oss i ordning, Polly sminkade oss (hon är bra på att sminka.) Så skulle vi plocka upp Jonna på busstationen. Sen åkte vi. På festen blev vi indelade i lag och skulle gå på tipspromenad ihopbundna, haha det var ganska kul men hon som stod före mig hade så otroligt brottom och dom bakom mig hade inte så brottom så det blev lite drygt när snöret skar in i magen. Men jag överlevde och fick inga men. :P Men han bakom mig var trevlig och hjälpsam.

Fy tusan vilka jävla myggor det fanns där. Jag har världens märken på benen och kliar så in i helvete gjorde det också och jag brukar inte vara känslig för sånt men det där åste nästan vara mördarmyggor.. Fy tusan! Sen var det mat dags och lite prat. Men efter et tag så ville jg och Monkan (Pollys kompis) åka hem och sova, men de andra två ville partaja så efter mycket dividerande fram och tillbaka så körde jag dom till Mobergs och sen åkte vi hem och drack tea och la oss och sov. Inte sov jag mycket heller, det var en halv dvala så jag hörde när Polly och Jonna kom hem igen. Så pratades det ett tag. Sen var det trångt i bäddsoffan, 3 pers i den och en på en uppblåsbar madrass. Men lite sömn blev det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0