ur en tom tankes synpunkt...

I tid och otid har jag försökt komma på vem jag är och det går inte så bra faktiskt. Jag har hittat vissa delar av mig själv och en av dom delarna är att jag tycker om att resa och jag gillar verkligen Scotland. Men sen då? Jo jag har fallit för Dr. Cox i Scrubs – han är så het. (Haha) Kanske inte på det direkta fysiska planet men han är verkligen het. (jag fick seasong 2 i julklapp) Men sen har jag ingenting. Musik och film och framför allt böcker, vad skulle jag göra utan mina älskade böcker?


Jag vill ha en kille för jag vill verkligen ha SEX!!! Men jag vill ha kärlek också. Men jag orkar inte leta heller efter någon och försöka låta honom komma till mig. Sen blir det inte lättare av att jag kollar på när J.D och Elliot (eller Elliot och Paulie) har myspys och sex, inge kul. Jag har svårt att hitta inre styrka till att kunna vara mig själv och känna mig själv, jag orkar inte. Mina tankar och funderingar tar upp alldeles för mycket tid. Min ande värld är inte rätt än, jag har varit så otroligt stressad att jag bara har stängt av allting. Jag vill ha en kille som älskar mig för den jag är samt inte är rädd för att skaffa barn och bilda familj och skaffa allt som jag vill ha.


Jag har en stressad period framför mig, på söndag ska jag åka till Scotland igen och tack och lov så kör pappa mig till Arlanda. Sen när jag har landat i London få flyger jag till Glasgow sen tar jag en taxi till Pitlochry för det går ingenting annat, det kommer att kosta mig en del men det är de värt för jag vill verkligen inte komma den 28 på eftermiddagen utan jag vill komma den 27:e på kvällen, för då hinner jag handla också. (och/eller äta ute) mamma tycker inte att jag ska ta en taxi men de e egentligen mitt enda förslag för jag vill inte komma dan efter och jag vill inte sova någon annan stans än i min säng. Ska faktiskt bli kul och skönt att jobba lite till, kan kanske hända att jag stannar kvar sen och kör en seasong till, men de blir nog kanske från mars fram till november om jag inte får ett jobb i Sverige. Eller så kanske jag börjar jobba och sen om jag har tur så kanske jag kan jobba i Sverige efter ett tag, eller nått.. ?? Jag vet inte.. Allt är all messed up! Och det värsta nu är att jag börjar bli sjuk, börjar få ont i halsen hmm.. suck..


Nu när jag skriver detta är klockan nästan 03, fortfarande kollande på Scrubs. Strax dags att lägga mig, måste upp i morgon och packa och se resten av Scrubs och läsa klart min bok och ev. börja på en ny bok. Förhoppningsvis prata med min kusin från Stockholm.

Jag känner mig så otroligt tom.

 

Bad Romance ~ Lady Gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0