Bella's Lullaby

Jag har fått en till favorit låt. Det är bara piano spel och den är jätte vacker! Den är ifrån filmen Twilight och heter Bella's Lullaby. Känner mig verkligen avslappnad till den och jag önskar att jag hade den på cd-skiva, men jag kan ju köpa den sen.
Mamma har lovat att jag ska få 4:e boken i föedelsedagspresent!!! Jag är såååå lycklig! Man kan ju bli lycklig av andra saker men jag blir lycklig av böcker. Har det i släkten, i alla fall på mammas sida.
Jag tycker inte om mycket och det är många jag inte tycker om och när allt är som jobbigast så tar jag fram min/mina favorit bok/böcker och låser in mig. Eller så lyssnar jag på musik, högt högt det fungerar också.

Nu dricker jag vin men det var på gränsen att jag inte fick upp flaskan. Kork j****n ville inte lossna och så säger mamma men det är inte meningen att du ska ha vin i kväll. Men skam den som ger sig för till sist fick jag äntligen upp den! Gott var det också, det röda JP. Måste dricka upp det denna helg för jag vågar inte dricka något nästa eftersom jag ska dels köra bil, hålla koll på olika plan, prata engelska och så möta helt nya människor. Det är väl inge farligt tycker ni men jag vill inte komma halft medvetslös (för jag kommer vara sjukt jäkla trött) och hälsa på en familj med 2 barn under 10. Kommer inte kunna sova speciellt mycket kvällen innan och det lär inte bli många timmar mellan lördagen och söndagen, skulle tippa på högst 3 timmar. Aja de blir som det blir.

Jag var hemma hos en nära vän igår och jag hade jätte mysigt och trevligt. Synd egentligen att vi ses så sällan. Men hon vet att jag tänker på henne och jag vet att hon tänker på mig. Hihi, myste med hennes ena katt igår - den var jätte kelig och så matade vi den andra med popcorn. Han älskar popcorn, har aldrig hört talas om en katt som älskar popcorn. Men mycket ska man höra innan öronen ramlar av.

Som i Harry Potter och Dödsrelikerna. Stackars George som blir av med sitt ena öra av en förbannelse som slog fel. Men men han klarade sig i alla fall och det är det som är meningen. Saknar fortfarande böckerna 4,5 &6. Har dock ingen bråtska med dom.

Min kompis skulle komma idag men hon kunde inte för hon var sjuk och det tycker jag var synd för jag hade verkligen velat att hon skulle komma hit så vi kunde umgås och dricka upp min Nyårschampagne - som jag inte drack upp på nyår för jag klarade inte av det. Men men. Ska verkligen försöka att träffa så många jag kan innan jag åker. Ska i alla fall träffa en kompis som jag vet men inte vilken dag. Mysa med mamma, bröderna och förhoppningsvis med pappa också innan jag åker och med Lollo. =) 

Nä nu ska jag in och läsa, My Lovely Twilight again! Men men det är därför jag får höga poäng på facebook testen, för jag kan och har läst böckerna ett par gånger.. 

Puss och kram






Carter Burwell ~ Bella's Lullaby 





Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Hehe du är verkligen en helmysig och go människa! finns de nått bättre?:O<3

2009-02-07 @ 10:17:56
Postat av: Gulliz

Ojjja, Spike kan man inte få nog av =P HAHA.

Det var ju massor du hade klippt av! Jättefint, hur känns det med kort hår?

Spännade att du snart ska åka....=)

KRAM

2009-02-09 @ 09:37:41
URL: http://apskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0