Du, en ängel

En ängel kom in genom dörren
Med ett leende så stort
Med gyllene vingar
och en gloria som skimrar

Du min vän
Du kommer in och skiner upp ett helt rum
Med glädje i ögonen
och hopp i kroppen

Jag vet vad du har gått igenom
Jag vet vad du bär på
Allt som har hänt
skall nu bli ett minne blott

Jag vill omfamna dig
Ha dig under mina vingar
Jag vet vad jag är
och jag är hopplös

Du min vän
kommer alltid att finnas hos mig
vad som än händer
för alltid

Du, en ängel
som kom in genom dörren
lyste upp
och delade skratt och sorg

Allt som har hänt skall bli ett minne blott
för hos oss
finns det kärlek och vänskap

massa miljoner kramar på dig vännen





Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Jag blir stum & tom av ord. Hur mkt än ja skulle skriva att du är söt skulle inte kunna beskriva hur mycket ja tycker om dej.

Jag vet inte asså. ja vill beskriva de ja tänker.. men de går inte att få ner dem för dem är för obeskkrivliga.

asså. du är hur gullig som helst!

Du kommer alltid vara min vän och du kommer alltid finnas under mina vingar. Du kommer alltid finnas i mitt varma hjärta!

Du är så sööt emot mej! iih!<3

2009-02-09 @ 23:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0