Fredag den 13

Varför är det så mycket hysteri kring fredag den 13? Det är ju som vilken dag som helst! Men jag gillar visseligen fredag den 13 speciellt om det är fullmåne! Men jag är ju som jag är. 
Varför är det ingen som hetsar upp dig över måndag den 17? eller torsdag den 26? Nää jag förstår inte det där men som sagt alla människor är olika och vissa tror på en sak och andra på andra saker.

Som Gud och de Övernaturliga. Om Gud finns då måste ju det Övernaturliga finnas, eller hur?! För hur många har sätt/träffat/hört Gud? Och hur många har sätt/hört/varit med om Övernaturliga saker? Det är nästan samma sak. Jag tror stenhårt på det Övernaturliga och har alltid gjort. Men jag tror även på något högre än det här. Inte den Guden som så många pratar om men jag tror på någon högre Gudomlighet. Jag är visseligen konfirmerad och jag går i kyrkan samt att jag trivs i kyrkan, tycker dom är mysiga och jag ber, det gör jag - kan inte neka det. Men jag är nog mer åt det Övernaturliga för det har hjälpt mig mer i svåra situationer än något annat. Lite klyven när jag verkligen tänker på det, men jag vet vad jag tror på och jag bryr mig inte om vad andra tycker och tänker om mig när det gäller den frågan. Jag struntar fullständigt i vad mina vänner och bekanta tror eller inte tror på. Det är upp till dom och det är ju inte via religion eller tro man tycker om personen/erna. Det är ju via personlighet och like.

Hm, imorgon är det en super dum dag - jag har ALDRIG tyckt om alla hjärtans dag - en helt värdelös dag, tycker jag. Varför har man en sån dag över huvudtaget? Vad är det för mening med att "samla" alla kärlek och sånt till en enda dag? Dessutom tycker jag att man ska ta bort rosgivning i skolorna för det blir ALDRIG rättvist. Jag kan ärligt säga att jag fick ingen ros på högstadiet - inte för att jag egentligen bryr mig men jag tycker det är elakt. Jag var ingen direkt populär människa men jag var inte mobbad eller utanför heller - jag var ganska så neutral. Inte ens nu när jag har fått saker av mina vänner på alla hjärtans dag så tycker jag inte om den dagen.
Fick en liten nalle av Erica idag innan hon skulle åka hem. Det var så gulligt av henne. Men det var mer en sån nalle som jag skulle/ska ta med mig till Scotland när jag åker för att komma ihåg henne, inte för att jag någonsin skulle glömma henne. Men den hade ett hjärta på sig och den är jätte mjuk och go precis som hon!
Nä bort med alla hjärtans dag, jag vet att det finns människor som tycker om den dagen - visst om dom vill ha den så kan dom "fira" den dagen tillsammans men ta BORT det från skolan!!

Hopp snart är det söndag morgon och min sista dag i Sverige på ett tag. Är super trött men ska vara sällskap med min brors tjej- ska bli kul. Hon kommer alldeles strax. Henne kommer jag sakna som tusan - har lärt känna henne lite mera nu de senaste dagarna. Lilla söta gumman! Sötnöt - DU JA!!! hihi

Erica och jag har haft jätte kul. Har pratat massor - enda till strax efter 4 i morse, men det var det värt. Pratade en massa rappakalja och mera strunt. =) Drack Champagne och åt chokladkex och lite godis och skrattade. Det var så mysigt, synd att det tog slut så himla fort. Men vi kommer snart att ses igen.

Dricker tea och lyssnar som vanligt på Edwards Lullaby från Twilight. Åh vad jag vill se den filmen! Om jag har tur kanske jag kan hyra den på DVD i Scotland och se där hemma.
Alldeles för många tankar...

jaja..

See ya later... Skriv gärna en kommentar..

...............

Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Gumman, du betyder så mycket för mej även om du och ja inte har kännt varandra så länge, jag kommer sakna dig masssor, ja höll nästan på att fälla tårar när ja stog och krama om dig idag..de är så kul men ändå lite tråkigt att du åker! Men vi får hoppas att ja och viktor/Calle kan hälsa på dej!Hoppas du lyckas få det bra i morrn/inatt när ni åker, Lycka till , ses snart igen hoppas jag! <3

Jag tycker så troligt mycket om dej! Ha de bäst! MAssa kramar på dig sötunge!!duär kom ihåg det!<3 Kommer alridrg glömma dig! du kommer föralltid finnas i mitt hjärta!<3

2009-02-14 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0