Skum vecka....

Nu har jag beställt tid hos Blodcentralen och jag ska dit i morgon klockan halv tolv och det ska bli skönt. För sen kommer det ta ett tag innan jag kan koma dit igen och jag vill verkligen lämna blod innan jag far. Det har legat och tryckt i mig ett tag nu, att jag måste ringa och så gjorde jag det idag. fick den sista tiden denna vecka, vilken tur jag hade!! Jösses.

Var med mamma och handla idag och så var jag inne på NORDEA för jag skulle kolla om dom kunde växla från svenska kronor till pund, det kunde dom men eftersom jag inte var "medlem" i deras bank så kostade det 50 spänn för mig att växla och det vill jag inte lägga ut. Då väntar jag tills jag kommer till Arlanda och växlar på FOREX.. Vill inte betala på kortet det första jag gör när jag kommer till London. Jösses, suck.

Jao jag gillar mycket och många! =) haha. Faller för mycket också. Men har jag bestämt mig så är det bara så. =) Jag är lite konstig - jag vet - haha. Men dom som känner mig får leva med det! Tyvärr ;-) *asg*

Erica ska hem till mig på torsdag och sova hos mig, ha om hon klarar kylan. ?? Det ska verkligen bli kul för det var länge sen jag träffade henne. Ska även laga kycklig på torsdag, lägga den i marrinad och låte den mumsa i sig. hihi.

Nu ska jag tillbaka till min bok och mina fantasier.. Verkligen hopplös.. *STORT LEENDE*

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Jag lider inte av att du är konstig, för de är vi alla mer eller mindre, men iaf jag, ska vi bilda klubb? va ska den heta?:D haha <3

2009-02-10 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0