Bafoon

Burning Now I Bring You Hell!!!  Nej inte egentligen men jag har äntligen börjat packa. Det är lite svårt när man har en viss vikt man måste hålla. 23kg på incheckningsväskan och sen 7kg på handbagaget plus en handväska. Jag klarar kg gränerna men jag har ingen aning om vad jag egentligen ska ta med mig. Ska packa om sen när jag hittar mina gummistövlar - som ligger på vinden i en kartong, men vilken kartong eller vart någon stans har jag INGEN ANING om - suck!..

Hmm jag måste träffa lite folk nästa vecka och säga hej då och så. Har lite kläder till min kusin som hon vill ha - tror jag i alla fall - har frågat om hon vill ha och det ville hon. Hoppas det passar också. Jag har så enormt mycket kläder som jag inte använder och eftersom jag inte kastar bort då lägger jag det på hög och nu måste jag rensa lite. Tur att jag har en kusin som vill ha lite kläder för jag litar inte på UNICEF och sånna saker, men nån gång kan det hända att jag lägger kläder där i också, men helst inte.

Japp Spike is my life! Eller inte rikigt men han är verkligen en läckerbit.. =) hihi.. Mums.. =) haha Alla har vi våra fantasier och favorit personer. Och eftersom jag inte har någon i verkligheten så kan jag lika väl ha honom att fantisera om.. *drömmer mig bort till en öde ö, bara han och jag* =) hihi

Jag tycker verkligen om min brors tjej, önskar att jag lärde känna henne mera innan jag åkte  men det är som det är. Hoppas på att det håller så jag får chansen senare. Kan ju alltid komma och hälsa på om jag blir kvar där längre. Vill bara krama om henne! Vissa människor berör en på speciella sätt och hon är en av dom.

Tror dock jag börjar få lite resfeber, men det är än så länge väldigt milt. Jag ska köra till Arlanda och det ska bli lite spännande. Men jag har skrivit upp hur man ska köra, men det var inte så svårt.  Men mamma tycker vi ska åka tidigare så det blir väl halv fem! Jösses men bättre safe then sorry. Man kan ju alltid äta på flygplatsen om man blir hungrig men det är ganska dyrt att äta där men men nöden har ingen lag. Måste växla lite pengar också och skaffa en liten påse till mina vätskprodukter (smink och hud).

Nu ska jag göra något annat.

Puss och kram




Breaking Benjamin ~ Blow Me Away



Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Alla har vi en egen smak om människor :) haha tur att alla inte hade lika för då skulle de blivit illa :D mihi:D



Awww,Gumman! du är så super duper mega söt ju! Klart du får krama mej innan du åker eller fler om du vill.Jag är alltid kramgo:)

hehe^^ de kan du fråga din yngsta bror:).

Vi får väl hålla tummarna för att vi ska hålla ihop tills du komme hem:)Men ja tror vi inte har några problem så att de skulle ta slut dirrekt. Vi har det jätte bra så du behöver nog inte vara orolig :) haha :D

Du är en sån där tjej som har en speciell plats i mitt hjärta. även om ja inte känner di så bra än men de lär vi väl göra för oavsett om de tar slut eller inte så kommer ja alltid kunna vara där :) för ja tänker inte sluta umgås med viktor om de skulle va så.

Men du är verkligen en helmysig person! så som ja har hört och fått lära känna dig så där lite grann ändå.

Ja kommer verkligen att sakna dig XD men du kommer alltid få de så kul där och ja hoppas verkligen verkligen att du har det BRA där!hihi:)<3

Det kommer bli jätte bra när du väl ä där!Jag håller tummarna för dig gumman:)<3 Jag tycker om dej mega mycket!:D hehe ^^ vi ses nog snart igen! härliga kramar till dig från lilla mig(A)<3

2009-02-07 @ 10:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0