X-Men



Hugh Jackman - Wolverine

Nu sitter jag och kollar på X-Men och jag har redan sätt första nu och är så klart inne på den andra. Jag är helt såld på Wolverine - Hugh Jackman. Mums jag gillar verkligen honom. Han spelar även Van Helsing. Han är stor, muskulös, snygg och han verkar helmysig. Kramgo och jätte snäll. Skulle jätte gärna vilka träffa honom men jag vet inte alls vad jag skulle säga om jag någonsin mötte honom. Förutom ett hej, hur är det med dig? Men jag vill verkligen krama honom och bara andas in hans lukt. Att bara få höra hans röst oh jag får rysningar i hela kroppen. Jösses amala asså...


Annars idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Har kollat mailen och kikat runt lite. Sen har jag läst klart min ena bok och börjat på en annan. Men det är typ 5 gången jag läser dom böckerna men det gör inte så mycket för jag kan läsa dom 100 gånger om. Sen har jag skrivit med en liten söt vän. Ätit och kollat på tv.


Jag ska nog köpa bland annat X-Men boxen. Men det lär bli om ett bra tag, lär få tag på mera pengar först innan jag kan köpa saker och ting. Mera plats kan också vara på sin plats. Så mycket som jag vill ha och så lite plats och pengar.


James Masters, Hugh Jackman, David Boreanaz mums...
haha... Vill ha!




Hugh Jackman - Gabriel Van Helsing


God natt och sov gott




Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Du är inte ensam om att ha skrivit me en vän som är söt! HIHI :D <3 för de har jag me <3 Men den personen är hur gullig som helst mot mej!de är DU DU DU DU DU DU !!:D säg inte emot!:D

hihi :D du verkar vara sålt i allt:D<3

2009-02-09 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0