********************



Tröjan fick jag i julklapp och jag verkligen tycker om den!!

Kanske inte världens bästa bild men men iaf en bild.. =)





Väldigt lite har hänt sen nyår.. Jag har begravt mig i min säng och under en hög med böcker. Har bara flyttat på mig i värsta nödfall men knappt alls då.. Jag har bedövat min hjärna och mitt hjärta med Harry Potter och jag lovar det fungerar.. Men jag har redan läst alla dom böckerna så jag har bara tagit dom tre sista.. 

Igår så var jag faktiskt och städade på Hoganders och så blir det i morgon också samt att jag ska till Ludvika och handla mat. Ska bli skönt att göra något annat än att bara ligga och sitta hela dagarna. Visst jävla slöhög jag är men jag har ingen motivation till mycket just nu och jag väntar verkligen på att göra den där läkarundersökningen och skicka alla papper - som jag nästan är helt klara med - ska bara skriva om ansökan lite men annars är allt klart..   
Så håll tummarna på att jag kommer iväg så jag slipper tjata om det!!!

Annars har det INTE HÄNT ETT JOTA, inte ett enda. =( har inte pratat med många, Markus, Polly, Linnea och Robban har jag pratat med men ingen annan på väldigt länge.. Undrar om folk verkligen tar en för givet att man hela tiden ska höra av sig och hela tiden dyka upp på verandan och le och säga nu är jag här!! Är det verkligen så??? I sånna fall kan dom dra dit pepparn växer!!! För jag tar ingen för givet längre - jag har lärt mig den svåra vägen och jag tänker inte vandra där igen och om det betyder att jag förlorar folk på vägen så kanske dom inte var värda mig från början... Livet är grymt.. 

Men jag ska fika med en kompis på tisdag efter jag har varit hos läkaren... Var länge sen jag träffa min kompis men det ska bli skoj.. hihi

Var inne i kyrkan igår och tände 3 ljus.. Skulle ha stannat längra än vad jag gjorde men jag hann inte för jag hade precis varit och handlat och hade pommes i bilen och inge kul med mjöliga pommes i bilen.. Funderar åter igen att gå till kyrkan på söndag.. Lite religös är jag men jag vet inte hur eller egentligen till vad jag tror på, men jag känner det tröstande att gå till kyrkan och släppa tankarna lösa..

Nää nu ska jag in i fantasivärlden ett tag till innan jag måste lägga mig, ska upp strax efter 6 i morgon..

Puss å kram




Cornelis Wreesvijk








Kommentarer
Postat av: Annika

Jätte fin bild hörrö :)

Jag håller tummarna för dej, att du slipper iväg!

Kram!

2009-01-09 @ 17:38:59
URL: http://annikasoderstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0