Ingentinget

Dagarna går och går men ingenting händer...
Visst en stor del i det hela är väl mitt fel eftersom jag inte gör något men jag känner inte för det heller.. Jag har tappat gnistan för tillfället och det stör mig faktiskt inte så mycket som jag hade trott.. Jag vet att det kommer att hända saker och ting snart..

Pratade precis med min ena bror när jag satt och kollade på bilderna från Florence - suck vad jag längtar tillbaka! Han tycker jag är lite konstig.. haha... Men de e jag också, lite iaf..

Jag hoppas det börjar regna ordentligt snart så att all snö försvninner.. Men jag vill inte ha någon is på vägarna.. Vill ha det rent och isfritt.. Igår var det fullmåne =) det tycker jag om.. Dessutom så blåste det.. Önskade att jag satt på Barnens Ö och lät mig omslutas av alltsammans.. Men nää jag låg i min säng med en bok i knät och drömde mig bort...

Ska klippa mig snart.. Var nästan ett helt år sen jag klippte mig, februari -08 i Norrtälje var det.. Jag vet inte varför jag inte klipper mig oftare.. Jag har ju haft råd med att göra det.. hmm...
Uscha och så månste jag köpa nya byxor, för dom gamla har tat slut.. Inte alla dock men en del av dom.. Har ingen större lust att köpa nya byxor för jag vet inte vad jag ska köpa.. Kan hända att man kommer iväg till Borlänge och köper sig några nya par..

Nää nu ska jag kolla facebook igen...

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0