kallt

hmmf.. precis som vanligt.. ingenting att rapportera..
eller jo.. jag har varit hos läkaren och enligt honom var jag topp-till-tå frisk och kunde utan problem söka vidare i mitt aupair mojs.. ska bara kopiera och så skicka.. jösses - jag börjar bli nervös..

fick ett väldigt glädjande telefonsamtal idag.. hihi det var från min vän som jag trodde var i USA men hon hade kommit hem och henne ska jag träffa i morgon och ta en fika så får vi se vad som händer... undrar om jag ska in och köpa en till flaska vin då.. hmm... kanske de kanske..

var inne på biblioteket idag och lånade 4 böcker ur en serie och jag hoppas den är bra för jag behöver skingra tankarna lite.. det är en fantasy serie av Katherine Kerr.. kan ju alltid hålla tummarna..

hmmm,,, var och städade på Hoganders idag och när jag kom hem städade jag mitt rum och det behövdes verkligen.. skönt att få det gjort... ska fira med lite LIMETTO ikväll... (fick en flaska med det i julklapp så jag måste smaka...)

livet här går men spenderar man den i sängen med en bok så är det bra, annars är det drygt för det händer ingenting.. suck..

har fått en ny favolåt, inte så svårt att tänka sig om man kika på förra inlägget.. Drink me with Anna Nalick.. Så bra tycker jag..

det är kallt här.. -15grader och jag har dubbla strumpor...
och nu är det maaat... eller liknande.. hahaha

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0