So Close

Jag kommer tillbaka innan du har börjat sakna mig.

Ta hand om mitt hjärta - jag har lämnat kvar det hos dig.


Från Edward till Bella.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

True love is hard to find but when it comes, hold it tight and don't let it go.

Who knows it may be for eternity.






Jag har ett bultande trasigt hjärta och det blir inte lättare med tiden.

Jag har blivit bruten för många gånger och kommer antagligen bli brutan några gånger

till innan jag hittar My True Love. Jag väntar och väntar.

Men jag tror att jag håller av en vän lite mer än vad jag borde.

Han vet om det men om han verkligen tar det till sig vet jag inte.

Han tycker i alla fall väldigt mycket om mig och jag betyder mycket för honom.

Undrar om han kommer och hälsar på mig när jag väl har hamnat i Scotland.

Jag hoppas i alla fall på att någon kommer och hälsar på mig. Jag vet i alla fall vem jag

kommer att hälsa på och jag vet vad jag vill göra på min fritid. Jag ska utforska

och så ska jag förhoppningsvis prova på något nytt och intressant.


Jag hoppas verkligen att jag hamnar hos den jag vill hamna hos för då finns det flera

saker jag vill göra. Men bara tiden kan utse vad som händer. Håller dock tummarna.

Jag har bara haft kontakt med en av de 3 familjerna jag har fått information från, men

om jag har tur så ringer dom snart. Så ska jag ringa till min kontaktperson på Au-pair

förmedlingen och berätta vad jag tycker och tänker.


 

Så hoppas jag det går mer eller mindre fort. Jösses vad jag tjatar men

jag är så full av hopp och glädje just nu.

Och det blir inte bättre av att kolla på The Holiday.

Jag vill ha kärlek och semester. Han är så snygg och charmig, han verkar helmysig,

och han är så klart Jude Law.


 


Jag var och klippte mig igår och hon klippte av mig ca 35-40cm plus lite mer

fram och jag är verkligen helnöjd med min frisyr.

Konstigt nog eftersom det är ganska så ordentligt kort.

Bild kommer upp i helgen när jag har lyckas fixa en och efter att jag har fixat till håret

också så att det ser respektabelt ut. Men det blir aldrig som hos frisören.

Varför måste allting handla om kärlek? Om nu allt handlar om det varför finns det

inte mer kärlek här.


 

Jag längtar så oerhört mycket efter min myskväll med min älskling.

(Vem nu min älskling skulle vara, för det vet jag inte nu - men det visar sig).

All kärlek det finns i den filmen gör mig alldeles gråtfärdig.

Vin, ljus och bra musik, öppenspis och en mjuk och skön soffa.

Jag vill så mycket och jag känner så mycket för så många saker,

dessutom så älskar jag Pringles chips specilellt Sour cream and onion.

Idag känner jag mig snygg och underbar.


 


Var inne på pastorsexpeditionen igår och jag pratade med Ebba och sen kom GB

och då blev jag så överlycklig för henne har jag inte träffat på länge och det var så

skönt att få krama om henne och bara njuta av att vara i hennes sällskap.

Hon är en av dom underbarste människorna som finns. Önskar jag kunde spendera tid

med henne innan jag åker, ska försöka få ihop det. Hon finns i mitt hjärta och i min själ

önskar hon kunde följa med mig när jag åker. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om

inte hon har funnits där för mig när jag verkligen behövde henne. Hon är en äventyrare

och helt underbar.


Man måste ha hopp. Det är på hoppet man lever sa grodan och hoppa.


 

Uscha jag blir alldeles mojsig och gråtfärdig när jag ser på riktiga kärleksfilmer,

speciellt The Holiday. Men det finns betydligt många fler som får mig alldeles mojsig

men just nu kommer jag inte på några flera. Enchanted är dock en av dom.

Patrick Dempsey är väldigt bra i den ganska kul att se honom i något annat än i Grey's

Anatomy. Saknar dock Grey's Anatomy och jag hoppas det kommer tillbaka snart.

Ska köpa season 4 på dvd sen när den har sjunkit i pris för nu har jag inte råd.

Hoppas verkligen att jag får den 4 boken av Stehenie Meyer sen.


 


Jag vill gå på BIO och se både Bröllopsduellen och Wildchild.

Eller så kan jag klara mig med att se det på film på tv:n eller datorn..

Åh jag är sugen på pizza.. =) Ska ringa min vän Lena och fråga om vi ska ta en tea kväll och

prata lite smörja och mysa med hennes katter.. hihi dom är så söta. Hon är så underbar och så snäll..


 

Jag är verkligen patetisk och jag kan verkligen se samma film om och om igen utan

att tröttna på den. Dessutom så grinar jag på samma ställen också och så längtar

jag efter samma saker på samma ställen också. Patetiskt, men sånn är jag.

Så spelar dom en låt i Enchanted som är såå sjukt bra, den heter So Close (music By Alan Menken and lyrics by Stephen Schwartz and sings by Jon Mclaughlin)


 


Är jätte stel i mina tummuskler och det gör ont när jag försöker att massera dom. Ska försöka att få dom masserade av någon annan, brorsan kanseke.. Vem vet.. ??


 

Puss och kram

Disturbed ~ Enough






Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Du är inte patetisk bara för att du kollar på samma film flera gånger:P de kallas beroende, eller att man bara tycker om den:) du ä inte patetisk,kommer aldrig vara!Nu kan ja ju inte säga om du har vart det eller inte för ja har bara kännt dig mindre än en månad. så. ta inte illa upp isf för ja menar inget illa ment.

Du är verkligen undebar! och ingenting av de neggativa :D iaf så mycket ja har fått lära känna av :)

2009-02-08 @ 01:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0