lullaby

Sanataana Hell... Peanut - Jeff Dunham..

haha jag gillar den biten i sketchen... haha :P Peanut är min favorit, han får mig att skratta hur många gånger jag än ser honom.. =)

Jag har inte gjort något speciellt.. Var i Borlänge igår och hittade faktiskt 2 par byxor och en ny pyjamas - önskar jag köpte mera byxor och en till pyjamas.. Är lite ledsen över att jag inte hittade en tunika.. Men jag hittade en grön tröja som  jag kunde ha men jag var inte säker på om jag verkligen ville ha den, men Carin sa att den passa men men.. hmm Jag vill åka till ett större köpcentrum och handla.. typ Ullared eller Thun's..

Men jag är i alla fall jätte glad över min nya pyjamas.. Jag hittade en med randiga byxor och det har jag letat efter antingen randiga eller rutiga.. Den är grå och tröjan är trekvartärmad, men väldigt skön. Har tvättat dom idag, lika så mina nya byxor och min julklappströja.. (byxorna och tröjan måste tvättas i 30 grader) det är sånna där "kontors byxor" sånna med tunna ljusa ränder.. Hittade tyvärr inga jeans som passade till 100% men jag hittade ett par som var jätte sköna och passasw i midjan men dom var lite för korta =( suck.. Men personalen var jätte trevliga, vi fick en tjej som var hur mysig och jätte trevlig och rolig. Vi var på Zizzi.. (Rekomenderar det till dom som har den affären i närheten, *på bottenvåningen i Kupolen*)...
Träffade på Sparris och Clara i Kupolen också.. Får se om vi tar en fika eller inte..  Bara vänta och se..

Min kusin har jag inte pratat med på länge.. Mamma träffade henne på Willys för ett tag sen men nada.. Saknar henne, det var länge sen jag såg henne.. Hon skulle komma till nyår men det gjorde hon inte.. suck, men men hon har sitt eget liv hon också..

Jag har inte släppt min besatthet än, men nu vet jag att det kommer en till bok efter Breaking Down, den heter Midnight Sun.. Ser fram emot den också.. Men den är jag inte besatt efter, bara Breaking Down.. Jag har/gör olika test på Facebook och ju mer test jag gör desto mer besatt blir jag av någon konstig anledning.. Men jag verkar tydligen veta allt som går att veta men det gör jag inte..

Jag ska hämta min bror idag från en fest han är på, undrar när han ska hem? hmm han skulle ringa när han ska hem..
Så jag lånar hans dator och då duktig jag är på datorer (INTE) så har jag gjort något så jag kan inte se på film och det är ytterst irriterande för det vill jag göra... F**K... Undrar om min andra bror är hemma som kan hjälpa mig..
Nix, han var inte heller hemma.. Suck, jag får fråga vad som hände sen i morgon...

Som sagt jag har inte mycket att skriva.. Har börjat skriva vanlig dagbok igen sist jag skrev var den 30 januari 2008 så jag har en del att ta igen men en hel del har jag skrivit här så jag kanske inte ska anstränga mig så mycket..

I morgon ska jag vara med en kompis jag inte har varit med på ett tag, få se vad vi ska göra.. Fika i alla fall och prata en massa skit och inte vet jag..

Jag måste säga att jag faktiskt tycker att Britney Spears är bra, inte allt hon gör men jag gillar henne ändå.. Gillar hennes röst och hennes kropp..

hmm..

come to me
let me see you
come and let me feel you
you have hurt me
hurt me deep
I can't see
I can't trust
I can't wait
I need you now
come and let me tuch you
let me have you
you can walk away after, I promise
just come to me
I really need you
my eyes are red after all the crying
my head is aching
my heart is breaking
but all I need is you

Ibland är allt som man tankt sig men oftast inte.. Nää nu ska jag sluta klaga för denna gång..

See ya!

Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

hehe gumman, vi kan åka te lagret i falun va de nu heter bara vi får pengar så kanske du får nya kläder tills du åker iväg<3 om du vill det ^^

2009-01-29 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0