Maj är slut

Idag är det sista maj och imorgon är det 1 juni, skit vad tiden går fort. Jag blir chockad över hur fort tiden går och hur lite jag har gjort. Jag har inte gjort mkt alls. Eller ja de beror på hur man ser det. Jag har fått nya vänner och nya möjligheter och jag har upplevt nya underbara saker som jag gärna vill fortsätta med. Jag känner mig på något sätt väldigt lyckligt lottad att jag har fått uppleva dessa saker men på samma gång ledsen att de inte blivit som jag hoppats på. Men allt kan inte bli som man vill och hoppas och önskar. Men vem vet man kanske har fel.

Jag har träffat en jobbcoach som har hjälpt mig en del. Men hon har även blivit en bra vän. Jag håller på att sätta ihop ett föredrag som skulle kunna funka att ha i skolor och på arbetsplatser. Sen försöker jag även att få ihop ett koncept till ett eget företag, men det går lite segt. Vet inte hur jag ska gå vidare. Ska få ihop allt till i början av juli och jag hoppas verkligen att jag klarar det. Skulle vara skönt att ha det gjort. Känns som en skoluppgift typ, haha. Men det känns bra ändå. Har funderat på att gå tillbaka till skolbänken men jag har inte hittat rätt utbildning eller så kostar den skjortan UTAN CSN bidrag. Men jag får se hur det blir. Sen så har jag bestämt mig för att gå en Ängla Healing kurs nu i augusti och det ska bli såå kul och jag längtar verkligen!!!

Min kusin har haft studentbal och nu på fredag tar hon studenten!! Jösses vad tiden går, min lilla lilla blyga kusin som jag har adopterat till min lillasyster ska ta studenten och hon är förlovad och bor med sig kille i ett hus. Livet är bra märkligt ibland. Men jag önskar henne all lycka i världen. Ska gå och hejja på henne på fredag tillsammans med hennes föräldrar. Ska bli skoj att se. Hon var med när jag tog studenten. Så det är inte mer än rätt dessutom så är det skoj att se. hehe.

Det är mycket som händer på fredag. Först ska läkaren ringa, varför vet jag inte. Sen är det studenten och senare på kvällen kommer Sandy hit och stannar över helgen. Jippi!! Så är det Drakbåtsfestivalen på lördan och den har hon aldrig varit med på så den kanske vi går på om vi inte åker till Borlänge och shoppar. haha. Men det ska bli kul att hon kommer hit igen. Var sista helgen i februari som hon var här sist och nu kommer hon igen! hihi. Vi har mycket att göra under de få timmarna hon är här. Synd att bussen tillbaka går så pass tidigt på söndagen. Vilket är konstigt för den går klockan 18 från Cityterminalen. Fast om det bara är en förare så förstår jag. Men ändå!!!

Planerar att åka tillbaka till Scotland och hälsa på mina vänner och fixa till och ordna med lite ouppklarade affärer. Ska bli såå skönt att åka iväg igen och jag längtar efter att få åka dit igen! Vet inte när det blir, men snart iaf. VILL VILL VILL!!!! 





my heart is breaking
all this feelings I have
is breaking my heart
I know
everything is hard
trust me , I know
but I thought you felt the same
about me that I felt for you
I know it's hard
love is never easy
tears are falling
my heart is aching
you touched me in places noone have ever been
you made me feel again
you made me hope
but now my heart is falling apart
confused and filled with sorrow
when you can fill it with joy and happiness
I want you
I need you
I want to say I love you
but now I don't think I have the chance
my heart is breaking
my soul is turning 
turning and twisting
I'm sorry




Corroded ~ Bleed


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0