Vår?

Detta är verkligen en märklig vår.. Fortfarande snö på vissa platser jag har varit på.. Jag vill nu ha sol och värme.. Jag vill ha min solbränna och korta klänningar..

Jag vet vad jag vill ha och jag vill ha det nu!!! Inga senare eller kansken utan jag vill ha det NUUUUU!!!!!! Sitter och lyssnar på Corroded och njuter.. Har mina fantasier och mina tankar.. Vet vad jag vill ha VEM jag vill ha också för den delen.. Är en stor del i mitt liv och jag vill att hela världen ska veta men jag väntar lite till.. :P

Kärlek är en härlig känsla att ha i sig och vara omringad av det är underbart.. Men jag har ju träffat världens underbaraste människa så de kanske inte är så konstigt..

Semester.. hmm.. ja de beror på vad man vill göra på ens semester.. Jag vet precis vad jag vill göra.. :P haha

Love Live Laugh



6 ft. of Anger ~Corroded ~ Time and Again





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0